
També ens va explicar un conte el Guillem Riu, el seu conte era “Pollet groguet”, el conte
consistia en que el pollet quan va sortir del ou no va trobar als seus germans, i per això els va anar a buscar. En el camí, va anar trobant diferents ous, el primer que va trobar va ser un ou on hi va sortir una serp, però la serp va voler acompanyar al pollet a buscar als seus germans. El segon ou era un ornitorinc i aquest també el va voler acompanyar. El tercer ou va sortir una tortuga que també va voler anar a buscar als germans del pollet. El quart ou va sortir u

En aquest conte va fer servir com a recurs un llibre on es veia tots els animalets que el pollet va trobant pel camí.

El recurs que va portar per explicar el conte, també va ser un llibre que va fer ell, on el llibre tenia forats per on passava el peix.
Desprès de que el Guillem ens expliques els seu contes, li va tocar explicar el conte l’Eloy,

Un cop l’Eloy va explicar el seu conte, van explicar la noticia la Laura, el Guillem i l’Eloy. La noticia era del diari digital El país, el titular era “Un uso moderado de videojuegos puede tener una influencia positiva en la educación de los niños”. La noticia ens explica que deixar que els nens juguin als videojocs pot ser positiu, perquè hi ha jocs que són molt educatius. Però si deixem que els nens juguin amb els videojocs ha de ser d’una manera moderada, i sense deixar que els nens estiguin tot un dia jugant.
Han buscat articles sobre els videojocs de forma positiva, i el que han trobat va ser que molts jocs com els de la consola wii ajuda a que els nens es moguin, ja que hi ha jocs que són de fer esports. També van trobar que molts jocs d’aquests els poden ajudar a pensar i a obrir la ment. Però sempre que el videojoc estigui adequat a l’edat dels nens.
El que més m’ha sorprès de la noticia és que es bo que nens tan petits juguin, encara que siguin poques hores, a un videojoc de caràcter educatiu.
Finalment, el Guillem, l’Eloy i la Sara ens van explicar els sons sonors; el Guillem ens va destacar quin sons són per a ell agradables i quins no ho són.
L’Eloy va fer l’activitat en el cotxe des de Girona fins arribar a casa, i desprès la va fer a casa, on es va destacar que per la nit el que més escoltava eren els veïns i els hàmsters.
Per últim van ser els sons sonors de la Sara, i la conclusió que va arribar és la mateixa que les altres activitats que han fet els demes companys de seminari, que no ens adonem dels sons que tenim constantment dia a dia, i no ens adonem perquè ja estem acostumats a escoltar-los.
No hay comentarios:
Publicar un comentario